אודות

ברוכים הבאים לקולדרייקט

'קול דיירקט' מתמחה במתן מענה טלפוני אנושי לעסקים ופתרונות ניהול משרד כוללים . למעלה מ 10,000 שיחות נכנסות למוקד בממוצע מדי יום ולכולן ניתן מענה אדיב מקצועי מהיר ויעיל לטובת הלקוחות לפי דרישות הלקוח שלנו .

מערכות התקשורת המתקדמות והיכולות הטכנולוגיות והמודרניות, יחד עם שירות מקצועי ויעיל של מנהלי החברה ועובדיה, מעניקים ללקוחות שלנו שירות ואמינות בלתי מתפשרות ומענה טלפוני איכותי ברמה הכי גבוהה שיש, המחזק את הקשר שלכם עם הנכס היקר והחשוב ביותר עבור כל עסק – הלקוחות שלכם. המוקד שלנו מתופעל על ידי שלל אמצעי פיקוח, ניהול ובקרה מתקדמים. כל לקוחותינו מקבלים מיום כניסתם אלינו למערכת, שירות וליווי הכולל עריכה מקצועית ואיפיון צרכים מדויק, ואספקת דוחות שוטפת ללקוחות אודות פעילות והיקף השיחות והטיפול בו. אומדנים אלו ועוד, מאפשרים לנו לתת לכם תמונת אמת על היקף ומאפייני הקשר של בית העסק שלכם עם הלקוחות שלכם.

בקרה והשגחה צמודה

אמרת קול דיירקט אמרת שירות מקצועי.
נציג שרות טוב זה נציג שמקבל תמיכה מקצועית על בסיס קבוע נציג שעוקבים אחרי השיחות שלו ומכוונים אותו לענות לעסק שלך כמו שאתה רוצה

אצלנו בקול דיירקט  כל השיחות מוקלטות ומואזנות על ידי מנהלות וכן הנציגים וההנהלה עוברים הדרכות על בסיס קבוע כדי שאתה תקבל את השרות המקצועי ביותר

זמינות אחראית תיק לקוח

בדקנו ומצאנו שלקוחות של מוקדים אחרים מתוסכלים כאשר הם מבקשים לעדכן תסריט שיחה או כל פניה אחרת למוקד.בדרך כלל עידכונים מסוגים דומים נענים לאחר מספר ימים ולפעמים גם שבועות .

לקוח שמבקש לעדכן זמני פתיחה של חנות מהיום להיום ימצא את עצמו חסר אונים במיוחד כשכל השיחות עוברות למוקד והמוקד לא מעודכן בנתונים החדשים הלקוח לא יוכל לעדכן את המתקשרים בשום אופן.

בקול דיירקט היחס ללקוח הוא אותו היחס שקול דיירקט מתייחסת לעצמה לכן הלקוח ימצא מייד בהצטרפו אלינו שבקול דיירקט יש זמינות אחראית תיק לקוח שאחראית לקבל עידכונים בטלפון במייל ובוואצאפ בבוקר ובערב תמיד מטפלים בכל פניה כאילו היא שלנו  

כי העסק שלך זה העסק שלנו

בחר את המסלול שלך!

יש לך שאלה? צור קשר: